מרן הגר"מ צדקה על בעלי סמארטפונים: אשמים במלחמה

    הפוך על הפוך No Comments on מרן הגר"מ צדקה על בעלי סמארטפונים: אשמים במלחמה

    ראיון נדיר | רה"י פורת יוסף, מרן הגר"מ צדקה לרב משה בן לולו ב'הפוך על הפוך': "מי שיש לו טלפון טרף – שידע שהוא אחראי על המצב שיש היום, על ההריגות. יש את החילונים הטועים ולא יודעים, אבל גם נכנס העוון לציבור החרדים של הטלפון הטרף – זה מרחיק את השכינה. 'ולא תתורו אחרי לבבכם ואחרי עיניכם"

    Rabbi Moshe Tzedaka, head of the Porat Yosef yeshiva, along with President of the Council of Torah Sages Rabbi Shalom Cohen, seen with ultra orthodox Jews as they attend the yearly "Blessing of the trees", which is recited at the start of the Jewish month of Nissan, when one blesses for the trees and flowers to bloom out, in Giv'on yeshuv, near Jerusalem. April 10, 2016. Photo by Yaakov Cohen/Flash90. *** Local Caption *** ???? ??????? ??"? ???? ?????? ???? ???? ??????? ?? ?????? ??????. ?????? ????? ?? ???? ????? ???? ????? ??? ???? ??? ????? ??? ?? ??? ??? ???? ??? ????? ???? ???? ?????? ????????. ???? ????? ????? ???? ???????? צילום: פלאש 90
    9:36
    15.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף ע"ז

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש ישיבת פורת יוסף, מרן הרב משה צדקה בשיחה עם הרב משה בן לולו, בהפוך על הפוך ב'קול חי': "אנחנו נמצאים במצב קשה מאוד. לא יכולים לעשות עצרת בהשתתפות רבים כפי שהיה פעם בירושלים, אבל צריך לראות את דברי הרמב"ם שבזמנים כאלו צריך לזעוק ולחזור בתשובה".

    לדבריו: "בית ראשון היה את חטא עבודה זרה, בבית שני שברים אחרים. היום יש עוון אחר, היצר הרע לוחם כי הוא יודע שזה הסוף שלו. יש את החילונים הטועים ולא יודעים, אבל גם נכנס העוון לציבור החרדים של הטלפון הטרף – אנשים חושבים לעצמם שזה לא עוון, אבל זה מרחיק את השכינה".

    הרב צדקה הוסיף: "זה העוון של קריאת שמע של 'ולא תתורו אחרי לבבכם ואחרי עיניכם'. מי שיש לו טלפון כזה שידע שהוא אחראי על המצב שיש היום, על ההריגות… כל ישראל ערבים זה לזה, גם מי שיש לחבר שלו פלאפון כזה הוא אחראי".

    "עלינו עכשיו להיחלץ חושים ולהילחם בנגע הזה. גם מי שנקי מהטלפון הטמא, צריך לבקש רחמים ולומר תהילים. כשאנחנו רואים את שפיכות הדמים של הבחורים שלנו, אנחנו צריכים לשבור את הטלפון עם כל מה שיש בפנים, זה רעל".



    0 תגובות